maandag 6 augustus 2012

TAG; Let's get very personal

1245423-7-1343042935252_large
Ik dacht laten we maar gelijk beginnen met de TAG, zodat jullie meer over mij te weten komen.


Dit wordt heel persoonlijk! Ben je er klaar voor?
Ja, zeker weten.
Wanneer is de laatste keer dat je echt gebroken was? (emotioneel)
Dat was voor de zomervakantie ik had het heel erg druk. Rijlessen, 4 avonden per week werken, leren en bijna elke dag tot vijven op school en in het weekend ook nog eens werken. Op een begeven moment trok ik dat dus echt niet meer, en was ik heel erg emotioneel.
Heb je ergens zin in op dit moment? (eten)
Ja, bananen chips en autodrop.
Als je een iemand bij je mocht hebben op dit moment, wie zou dat zijn?.
Mijn vriend, maar die is op dit moment aan het werk.
Zou je liever tien kinderen hebben of geen kinderen?
Uhh goede vraag. Ik wil dol graag kinderen, maar dan ook maar twee. Dus dan liever geen kinderen.
Wat hoor je op het moment van schrijven?
Iets van de NOS.
Staat je bed tegen meer dan een muur aan?
Nee, alleen tegen de achterste wand van mijn slaapkamer in het midden.
Image2501_large
Waar denk je op dit moment aan?
Ik denk momenteel aan niet veel.
Sta jij altijd klaar voor je vrienden?
Ja, zeker weten. Alleen zie ik ze niet veel meer.
Wie is de laatste persoon die jou heeft zien huilen?
Mijn vriend
Wat doe jij altijd als je nerveus bent?
Nagels en aan de velletjes bijten.
Wees eerlijk, vind jij mensen in het algemeen leuk?
Het ligt eraan. Ik heb meestal al snel van gatver arrogant of wat dan ook.
Is er iemand die jou volledig begrijpt?
Nee, mijn vriend begrijpt me goed maar niet volledig.
Heb je op dit moment een reden om te lachen?
Nee, ik moet niesen maar het lukt niet grrr.
Heeft iemand jou wel eens verteld dat die persoon jou voor geen goud kwijt wil?
Ja, mijn vriend.
Zou je gelukkiger zijn als het leven een “rewind”-knop zou hebben?
Ja, er zijn een paar dingen die ik echt wil deleten!
Vertel jij je ouders alles?
Niet alles maar wel het meest.
Zou het jou uitmaken als je vriend zou roken?
Nee, mijn vriend en ik roken allebei dus het maakt me niets uit.
Heb je het gevoel dat je binnenkort gekwetst gaat worden door iemand?
Nee, ik denk het eerlijk gezegd niet.
Kan je je herinneren wie je op deze dag, vorig jaar leuk vond?
Ja, mijn vriend we zijn al bijna 3 jaar heel gelukkig samen.
Denk je meer aan het verleden, het heden of het hier en nu?
Dat ligt aan de situatie. Soms heel erg in het verleden de andere keer in het hier en nu.
Hoeveel uur slaap krijg je gemiddeld per nacht?
Ik probeer tussen de 8 en 10 uur slaap te krijgen anders ben ik de volgende dag echt gebroken.
Ben jij makkelijk om mee om te gaan?
Nee, ik heb best wel een tempramente. Haha.
Haat jij de persoon waarmee je voor het laatst een gesprek hebt gehad?
Nee hoor af en toe wel ja. Haha.
Wat heb je voor het laatst gedronken?
Een glas limonade.
Welk soort bed heb jij?
Een twee persoonsbed.
Hou je van de regen of haat je het?
Als ik ’s avonds in bed lig vind ik het heerlijk om de regen tegen me raam te horen tikken. Maar overdag liever niet.
Tumblr_m7nvxuczbc1qlq4j5o1_500_large
Heb je ooit iets gedaan terwijl je altijd tegen jezelf had gezegd dat je het nooit zou doen? Zo ja, wat is dat?
Ja haha roken. Super slecht, maarja het is zo moeilijk er van af te blijven.
Zien mensen jou als optimist of pessimist?
Ik denk dat dat veel veranderd het ene moment ben ik heel erg optimistisch en het andere moment totaal niet.
Met wie heb je als laatste in de auto gezeten, op je familie na?
Bij mijn vriend dan.
Wat is de laatste film die je in de bioscoop hebt gezien, en met wie heb je die film gezien?
Pfff.. dat weet ik dus echt niet meer. Ik ga nooit naar de bioscoop. Mijn vriend en ik kijken liever op bed lekker een filmpje.
Ben je een keer gekwetst door iemand waarvan je nooit verwacht had dat die je zou kwetsen?
Ja, maar dan kan ik heel snel vergeven.
Je ouders zijn op vakantie. Zou je een groot feest geven?
Nee, haha ik ga liever gewoon chillen met vrienden.
Heb je spijt van je vorige relatie?
Nee, totaal niet het was mijn eerste serieuze relatie en daar heb ik veel van geleerd.
Spendeer je je weekend liever bij een concert of in de discotheek?
Een concert zeker weten.
Heb je het idee dat je vaak voor hetzelfde soort type jongen valt?
Nee, dat is elke keer anders geweest.
Heb je ooit een grapje over iemand gemaakt wat die persoon aan het huilen maakte?
Nee.
Denk je dat je teveel aandacht aan je uiterlijk besteed?
Nee, ik draag meestal alleen mascara of ik moet zin hebben om te tutten dan pak ik mijn naked 2 of mijn natural eye palette. Ik bleef meestal liever 10 minuutjes langer in bed liggen dan dat ik me uitgebreid op maak.
Ben jij snel jaloers?
Ja, ik ben best wel jaloers aangelegd, maar het is niet ziekelijk.
Heb je de afgelopen week kleding gekocht?
Nee, volgens mij niet. Ik kan het me eigenlijk niet meer herinneren. Vorige week wel ik ben toen samen met mijn vriend naar Primark in Hoofddorp geweest.
Mis je iemand op dit moment? Zo ja, wie?
Nee.
Laatste persoon die jou aan het huilen heeft gemaakt?
Dat zou ik dus niet meer weten.
Maakt de gedachte aan je ex je woedend?
Nee, ik heb van die relatie juist geleerd.
Wat doe je morgen?
Als het droog blijft ga ik lekker de stad in.
Ben jij zo’n persoon die om de haverklap een nieuw vriendje heeft?
Nee, totaal niet. Ik ben nu al bijna 3 jaar heel gelukkig met hem.
Is er iemand die jij graag zou willen zien op dit moment?
Nee.
Heeft je ex je ooit bedrogen?
Niet dat ik weet. Het zou zomaar kunnen.
Houd je van suikerspinnen?
Ja, alhoewel ik er wel echt zin in moet hebben.
Tumblr_m80sktniqi1rbjx2lo1_500_large
Wie was de laatste persoon waarmee je een serieus gesprek hebt gevoerd?
Mijn vriend.
Ben je ooit tegen iemand aan in slaap gevallen?
Ja, tegen mijn vriend en ex.
Hoe was je week? Geef een cijfer van 1 tot 10.
Tussen de 7 en de 8. Ik ben veel wezen winkelen en heb leuke dingen gedaan.
Heb je een vriend van het andere geslacht waarmee je goed kan praten?
Ja, mijn vriend voor de rest niet.
Wat deed je gisteravond om twaalf uur?
902010 kijken. Nieuwe verslaving. Momenteel volg ik The Vampire Diaries, True Blood, Pretty Little Liars en dan 902010.
Wat is je stemming op dit moment?
Vrolijk haha.
Wie was de eerste persoon tegen wie je praatte vandaag?
Mijn moeder.
Is er de afgelopen maand iets gebeurd wat je heel erg blij maakt?
Niet iets specifiek.
Met wie was je gisteravond?
Mijn ouders, zusje en broertje.
Heb je met iemand gepraat tot je in slaap viel gisteren?
Nee.
Wie moet beginnen met een kus? Het meisje of de jongen?
Heel cliché maar ik vind een jongen.
Heb je plannen voor dit weekend?
Ja, morgen de stad in en zondag lekker luieren denk ik.
Voel je vrij om deze TAG over te nemen.
bron fotos: weheartit.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten