vrijdag 10 augustus 2012

Ooglook natural eye palette en naked 2

<br/><a href="http://oi48.tinypic.com/2pzxm4j.jpg" target="_blank">View Raw Image</a>
Vandaag voor het eerst een ooglook op mijn blog. Ik hoop dat jullie het wat vinden!


Normaal draag ik het liefst Heaven op mijn gehele ooglid en op mijn wenkbrauw bot. In mijn crease velvet revolver en een lijntje met Sexpresso boven mijn wimpers. Nu wilde ik dus iets totaal anders doen en wel gebruik maken van dit Palette. Ik heb dus gekozen voor Cocoa puff en Silk Teddy uit het Too Faced Natural eye Palette en Half baked uit Naked 2. De mascara die ik heb gebruikt is Butterfly collection Partyline New York Flash Successo. Ik heb hem alleen op mijn bovenste wimpers aangebracht. Deze heb ik gekocht op de markt voor ongeveer €3,-.


Voor deze ooglook heb ik als eerst Silk Teddy van het Natural eye palette op mijn gehele ooglid en op mijn wenkbrauw bot. Daarna heb ik halfbaked op mijn gehele ooglid aangebracht. In mijn crease en outer V bracht in Cocoa Puff aan en blende dit een beetje omhoog. Onder mijn onderste wimpers bracht ik voor de helft Half Baked aan en de andere helft Cocoa Puff.


Welke look draag jij het liefst?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten