maandag 13 augustus 2012

All time favorites beauty deel 1

Verschillende producten blijf ik gebruiken en opnieuw kopen. Zo hebben een echte All time Favorites opgebouwd. Dit is niet alleen met beauty, maar ook met boeken, muziek, fashion etc. Dit wil ik misschien ook nog wel met jullie delen.




Allereerst mijn Volume Million Lashes extra black mascara van L'Oréal Paris. Dit is en blijft een van de fijnste mascara's wat mij betreft. Het maakt mijn wimpers goed zwart, lang en separeerd mijn wimpers goed.
<br/><a href="http://oi50.tinypic.com/s2v69d.jpg" target="_blank">View Raw Image</a>
Ook iets wat ik al een aantal jaar gebruik is wenkbrauw gel. Mijn wenkbrauwen leven namelijk een eigen leven. Ze springen alle kanten op. Deze wenkbrauw en wimper gel van Essence gaat dit een klein beetje tegen. Alhoewel ze soms nog wat kanten op springen. Ik heb al verschillende versies geprobeert van verschillende merken. Maar voor de prijs en kwaliteit is dit de beste.

Mijn lievelings parfum is Hot van Ralph Lauren. Deze draag ik elke dag en wil er ook niet aan denken dat deze opgaat. Ik heb dit parfum kunnen bemachtigen bij een parfum outlet voor €50,-. Ik voel me echt heel erg vrouwelijk als ik dit luchtje draag. Ik citeer even een stukje van de website parfumswinkel.nl
Een heerlijke combinatie die menig mannenhoofd doet omdraaien. De geur heeft verder een erg sexy uitstraling en heeft onderliggende noten van vanille, amandelbloesem, mandarijn en orchidee.

Sinds een paar maanden heb ik Urban Decay Naked 2 aangeschaft en ik ben in Love. Alleen durf ik hem niet zo goed te gebruiken hihi.

Tergelijker tijd met het Naked 2 palette kocht ik ook het Too Faced Natural eye Palette bij Sephora. Er was toen een actie dat het tweede product de halve prijs was.
<br/><a href="http://oi45.tinypic.com/2u7tvf4.jpg" target="_blank">View Raw Image</a>
Nog een mascara die ik heel erg fijn vind ik de Butterfly Flash Successo. Deze heb ik ergens op de markt gekocht voor ongeveer €3,-. Ik zal deze mascara later nog eens reviewen.
<br/><a href="http://oi50.tinypic.com/apiqn8.jpg" target="_blank">View Raw Image</a>
Als laatst voor dit eerste deel de Yves Rocher flawless fisnish fluid foundation uit de Couleurs Nature lijn. Deze foundation is eigenlijk veelste donker voor mijn lichte huid. Wel is hij erg dekkend. Daarom meng ik hem ook met mijn Hema dag creme. Ik heb standaard een potje staan met de nachtcreme gemixt met de foundation. Ik gebruik foundation vooral voor de rode plekjes op mijn gezicht. Hieronder de swatches.

Links gemixt met de Hema dagcremé rechts zonder.
Wat zijn jullie favoriete producten?
Morgen zal deel 2 verschijnen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten