zaterdag 11 augustus 2012

All time favorites beauty deel 2

Vandaag deel twee van de All time favorites.


Laat ik gelijk maar beginnen met de Max Blushes. Ik heb drie verschillende in totaal. Alleen gebruik ik Rose en Rosewood het meest. Vooral Rose pak ik het meest, omdat ik deze het mooiste bij mezelf vind staan. Onderaan dit artikel zullen de swatches te zien zijn.


De Sephora poudre illuminatrice compacte highlighting compact powder in l20 rose. pink vind ik ontzettend fijn op mijn wangen net boven mijn blush. Het geeft je gezicht gelijk een gezonde niet te overdreven Glow.

Catrice transparant fixing powder uit de LE collectie welcome to Las Vegas vindt ik ontzetend fijn. Dit komt doordat ik een ontzettend lichte huidskleur heb en deze zogenaamde transparante poeder matcht met mijn huidskleur. Ik vind de poeder dus totaal niet transparant. Het maakt mijn gezicht ook meteen niet glimmend.

De Catrice Intensif' Eye wet & dry shadow in 030 Vanilla Sky Ride vind ik ontzettend mooi. En de perfecte highlighter voor op het wenkbrauwbot. Deze pak ik de laatste tijd iets minder doordat er ook een paar prachtige highlighters in het Naked 2 en Natural Eye Palette zitten.

En als laatste de Essence gel liner in Midnight in Paris. Ik vind dit gewoon veel beter werken dan andere vloeibare eyeliners. Ik kan daar totaal geen rechte lijn mee zetten. Dit lukt met een gel eye liner stukken beter.

De swatches van links naar rechts: Sephora Poudre illuminatrice compacte highlighting compact powder in l20 rose. pink, Catrice transparant fixing powder uit de LE welcome to Las Vegas, Max blush 032 Rosewood, Max blush 034 Rose en de Catrice intensif' eye wet & dry shadow in 030 Vanilla Sky ride.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten