zondag 12 augustus 2012

Favoriete series


In mijn eerste post liet ik al weten dat ik verschillende series volg. Vandaag ga ik hier wat meer op in en zal laten weten waarom ik die zo ontzettend leuk vind.

90210

Sinds deze week ben ik begonnen met het kijken van 90210 en i'm addicted! Het is zo ontzettend leuk. Vooral omdat het meeste zich afspeelt op de High School. Helaas hebben wij dit niet in Nederland. Want wat had ik daar graag opgezeten ! Vooral de prom en de echte kliekjes! De serie gaat over Annie en haar geadopteerde broer Dixon. Zij zijn met hun ouders verhuisd met hun ouders naar Beverly Hills vanuit Kansas en trekken in bij hun alcohol verslaafde oma. Zij is zelf ook actrice geweest. Hun vader wordt op hun school de nieuwe directeur. Zelf heeft hij daar ook opgezeten. De serie gaat vooral over de puberteit. Verliefd worden, drugs, alcohol, sex en vrienden.
True Blood

Deze serie gaat vooral over alles wat maar bovennatuurlijk is zoals: weerwolven, weerpanters, vampieren enz. Een tijd geleden ben ik begonnen met het volgen van de serie. Momenteel zit ik al in seizoen 5. De serie gaat over Sookie zij kan gedachtenlezen. Ze is een serveerster bij Merlotte's en ontmoet daar de vampier Bill. Doordat zij hem ergens mee helpt krijgen ze uiteindelijk een relatie met elkaar. Ik ga niet teveel over de serie verklappen omdat het anders niet echt leuk meer is om te kijken!
Pretty little liars

Momenteel is seizoen 3 hiervan bezig. De serie gaat over 4 meiden: Aria, Hanna, Spencer en Emily. Op een sleep-over feestje verdwijnt ineens hun vriendin Alison. Een jaar na haar vermissing krijgen de vier ineens allemaal berichtjes over hun geheim die alleen Alison weet. Aan het einde van elk bericht staat A.
The Vampire Diaries

Deze serie volg ik al sinds dat het werd uitgezonden door NET5. Helaas is de zender hier na een seizoen mee gestopt. Ik kon de serie toen een lange tijd niet volgen. Ze waren toen al bijna klaar met seizoen 2 toen ik weer begon met kijken. Ik vond op internet een site met Nederlandse ondertiteling. In september begint seizoen 4. De serie gaat over Elena en de gebroeders Salvatore. Elena krijgt met een van de broers Stefan een relatie. Ook zijn broer Damon is verliefd op haar. Er gebeuren steeds meer rare dingen.
foto's: Google

Geen opmerkingen:

Een reactie posten